BILA TANGAN MULA MENAIP

Sunday 12 June 2011

AkU & PLkN

Mase aku dapat tahu yang aku kena pergi PLkN,,fuh rasa memang tak puas hati sangat-sangat sebab kawan-kawan aku yang lain semua dah plan nak isi masa cuti diaorang dengan bekerja  sambilan & buat aktiviti yang diaorang suka tapi aku kena melapor kat PLkN.Mase sampai je kat Kem Merang Suria aku tengok macam-macam jenis orang datang melapor dengan pakaian dan gaya tersendiri tidak kira Melayu,Cina,India semuanya macam blur!!! je...

Selepas habis pendaftaran danpembahagian bilik kitaorang dikehendaki berbaris untuk gunting rambut dan inilah yang buat aku rasa nak marah,cuak,xpuas hati dan macam-macam lagilah perasaan yang aku rasa sebab   fesyen rambut yang diukir pada kepala aku adalh berbentuk bulat dan pendek,,nampak hodoh sangat tapi tidaklah rasa malu sangat sebab semua potongan adalah sama.Semasa pembahagian barang-barang isu PLkN    macam-macam kitaorang dapat untukmenjalani latihan selama 3 bulan di PLkN. Walaubagaimanapun, perasaan tidak suka aku pada PLkN tidaklah teruk sangat sebab aku dah biasa dengan kehidupan di asrama.
                                                                                                                    
                                                                                                                                          BERSAMBUNG

1 comment: